کلید گاوصندوق گم شده چه کار کنم؟
2021-02-22
تعمیرات گاوصندوق
مقاوم سازی قفل رمز در برابر ضربه
2021-04-18
نمایش همه

چگونه گاوصندوق را جابه جا کنیم؟

گاوصندوق را می توان به وسیله راه های ساده و بدون دردسر جابجا کرد که در ادامه به توضیح و آموزش مفصل درباره هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

قطعاً با توجه به وزن و سنگینی یک گاوصندوق بلندکردن آن حتی برای افراد قوی هیکل بسیار سخت و در عین حال نشدنی می باشد، بنابراین برای جابجایی گاوصندوق باید فکری غیر از بلند کردن آن بکنیم.

استفاده از جک برای بلند کردن گاوصندوق

گاوصندوق بسیار سنگین است اما می توانید در محل اتصال یک گاوصندوق به زمین یک جک قرار قرار دهید و سپس با بالا آوردن جک فاصله گاوصندوق را از زمین بیشتر کنید.

تخفیف ویژه: تعمیر گاوصندوق

در این زمان است که می توانید ریل را زیر گاوصندوق قرار دهید، اما باز هم مشکل کامل برطرف نخواهد شد زیرا نصفه دیگر گاوصندوق هنوز روی زمین قرار دارد و به راحتی نمی توان آن را بر روی چرخ دستی قرار داد.

چگونگی کامل قرار دادن گاوصندوق روی چرخ دستی

با توجه به آنچه توضیح دادیم بعد از آن که زیر گاوصندوق جک قرار دادید و آن را بالا برده و سپس ریل زیر آن قرار دهید، نصف دیگر گاوصندوق هنوز روی زمین است اما با کمک یک سیم بکسل می توانید نصفه دیگر را نیز روی چرخ دستی قرار دهید و سپس با جابجا کردن چرخ دستی گاوصندوق شما جابجا خواهد شد.

مشکل جا به جا کردن گاو صندوق با چرخ دستی و جک

مشکل اصلی که در روش جابجایی گاوصندوق با چرخ دستی و جک  این است که این کار را برای گاو صندوق های با وزن کمتر می توان انجام داد اما برای گاوصندوق هایی که وزن بیشتری دارند و جابجایی آنها سخت تر می باشد این روش توصیه نمی شود و به جای آن باید از جک و ریل استفاده کنید.

جابجایی گاوصندوق با استفاده از جک و ریل

منظور از ریل دو تکه آهن و یا قطعه چوبی دراز می باشد که به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته باشند در این صورت وقتی گاوصندوق را روی آنها قرار دهید می توانید با هول دادن آن را جابجا کنید، زیرا ریل به شما کمک خواهد کرد که به سادگی با انرژی کمتر بتوانید گاوصندوق را هول داده و به جهتی که می‌خواهید حرکت دهید.

نکته مهم در جابجایی گاوصندوق با استفاده از جک و ریل

نکته مهم جابجایی گاوصندوق با جک و ریل آن است که قبل از آنکه گاوصندوق روی ریل قرار دهید باید مسیر گاو صندوق را به درستی مشخص کنید.

اگر هدف شما از جابجایی گاوصندوق این می باشد که آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید بنابراین باید ریل را به طرزی بچینید که در مسیر اتاق مورد نظر باشد اما اگر هدف شما از خارج کردن گاوصندوق از خانه و یا محل کار است مسیر ریل را به طرزی بچینید که گاوصندوق به درب خروجی هدایت شود.

البته شاید مجبور شوید که چند بار با استفاده از جک و ریل مسیر گاوصندوق را تغییر دهید زیرا ریل یک خط موازی است و بنابراین برای هر بار دور زدن باید یک بار دیگر از جک زدن و قرار دادن گاوصندوق روی ریل استفاده کنید.

جابجایی گاوصندوق

چگونه گاوصندوق را جابه جا کنیم؟

چگونه با استفاده از جک و ریل گاوصندوق را جابجا کنیم؟

این مورد نیز دقیقا مانند جابجایی گاوصندوق با استفاده از چرخ دستی و جک می باشد کافیست بتوانید باجک گاوصندوق را روی ریل قرار دهید اما سختی کار آنجا است که ریل مانند چرخ دستی قابلیت انعطاف و تغییر مسیر را ندارد و بنابراین باید چندین بار باجک گاوصندوق را روی آن قرار دهید.

چگونه گاوصندوق را جابه جا کنیم؟

بهترین روش جابجایی گاوصندوق استفاده از چرخ دستی مخصوص جابجایی اجسام سنگین است، در بازار انواع متفاوت چرخ دستی وجود دارد برخی از آنها تنها برای جابجا کردن بار و محصولات معمولی ساخته شده اند اما برخی دیگر از انواع چرخ دستی وجود دارند که کاربرد آنها فقط جابجا کردن اجسام سنگین است.

با چه چرخ دستی میتوان گاوصندوق را جابجا کرد؟

چرخ دستی توانایی جابجایی گاوصندوق را خواهد داشت که طول دسته آن زیاد باشد هر چقدر طول دسته چرخ دستی شما بیشتر باشد، قدرت چرخ‌دستی شما بیشتر می‌شود زیرا اگر چرخ‌دستی را یک اهرم فرض کنیم بنابر قوانین فیزیک هر چقدر طول اهرم از قسمتی که نیرو به آن وارد می شود بیشتر باشد مقدار نیروی وارد شده به جسم بیشتر می شود.

همچنین چرخ دستی شما باید استحکام و قدرت بالایی داشته باشد و توصیه می شود از چرخ دستی با جنس فولاد استفاده کنید زیرا پس از آنکه گاوصندوق بر روی بدنه آن قرار بگیرد باید توانایی تحمل وزن سنگین گاوصندوق را داشته باشد.

راه دیگر جابجایی گاوصندوق چیست؟

در هر کاری یکسری افراد متخصص و باتجربه وجود دارند که آن را با توجه به تجربه کاری می‌توانند بهتر از شما انجام دهند، راه دیگر جابجایی گاوصندوق استفاده از خدمات امداد صندوق می باشد، امداد صندوق شرکتی است که خدمات تعمیر و جابجایی گاوصندوق و یا بازگشایی گاوصندوق را با حداقل هزینه و بدون دردسر برای شما انجام خواهد داد.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

امداد صندوق

امداد صندوق بیش از ۱۰ سال تجربه دارد بنابراین با خیالی آسوده و بدون تلف کردن وقت و به بهترین شکل گاوصندوق شما را جابجا خواهد کرد همچنین این شرکت در زمینه تعمیر گاوصندوق به صورت رایگان مشاوره ارائه می دهد، برای بهره مندی از خدمات آن میتوانید با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *