فراموشی رمز گاوصندوق
2020-12-24
کلید گاوصندوق گم شده چه کار کنم؟
2021-02-22
نمایش همه

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوق: معمولاً برای بازگشایی گاوصندوق از روش هایی مانند از بین بردن قفل آن اقدام می کنند در این صورت چه گاوصندوق کلیدی باشد و چه رمزی بعد از آنکه قفل را تخریب کردند درب گاوصندوق را باز می کنند اما باز کردن درب گاوصندق در کلام ساده می باشد برای این که بتوانید درب گاوصندوق را بدون کلید باز کنید باید نکات مهمی را بدانید که در ادامه به هر یک از آنها اشاره خواهیم کرد.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

بازکردن گاوصندوق کلیدی با استفاده از دریل دو وضعیت

 

بازگشایی گاوصندوق

بازکردن گاوصندوق کلیدی با استفاده از دریل

نام این دریل برای مردم کمتر آشنا می باشد و تنها متخصصانی که کارشان بازگشایی گاوصندوق است با آن آشنایی باشد این دلیل به گونه ای طراحی شده است که وقتی وارد قفل گاوصندوق می‌شود به شیوه آن را تخریب می‌کند که در انتهای عمر می توان با پیچاندن دسته گاوصندوق زبان را از بدن جدا کرد و در نهایت درب را باز کرد.

مسلماً خریدن چنین دستگاهی که در ایران تعداد آن بسیار کم می باشد و هزینه آن به نسبت تعمیر یک گاوصندوق بسیار بیشتر می باشد به ضرر شما است و اگر در نظر دارید که همیشه این کار را خودتان انجام دهید و بدون نیاز به متخصص تر و گاو صندوق را در سریعترین زمان ممکن باز کنید توصیه می شود این دستگاه را برای باز کردن درب بخرید.

تخفیف ویژه: تعمیر گاوصندوق
بازکردن گاوصندوق

بازکردن گاوصندوق

باز کردن درب گاوصندوق به وسیله کلید چند محور

 

کلید چند محور به سرعت می تواند هر قفلی را باز کند این کلید به گونه ای طراحی شده است که وقتی وارد قفل میشود تغییر وضعیت می دهد یعنی شکل هندسی آن قابل تغییر است، این‌گونه بلیت‌ها که دارای سیستم های کامپیوتری و هوش مصنوعی برای حدس زدن فضای داخلی قفل هستند می توانند با استفاده از شیار ها و محور هایی که روی آنها طراحی شده است به راحتی تغییر شکل دهند و فضای خالی داخل قفل را پر کرده و پس از چرخیدن قفل را باز خواهند کرد.

کلید چرم هور یک کلید ساده نیست این کلید در اصل نوعی دستگاه الکترونیکی است که با استفاده از ترکیب علم الکترونیک کامپیوتر و مکانیک ساخته شده است و در آن از تکنولوژی های پیشرفته مانند هوش مصنوعی استفاده شده است، معمولا این کلیدها در اختیار عموم قرار ندارد و تنها افراد و شرکت های خاصی از آنها باخبر هستند، پس اگر دیدید که شخصی گاوصندوق را در کمتر از ۲ ساعت و بدون خرابی باز کرد زیاد تعجب نکنید.

بازکردن گاوصندوق به کمک امداد صندوق

امداد صندوق شرکتی است که تنها با یک تماس در سریعترین زمان ممکن و بدون خرابی می‌تواند گاوصندوق شما را باز کند، وقتی می‌خواهید گاوصندوق باز شود مهمترین نکته آن است که گاوصندوق بدون خرابی باز شود و کمترین هزینه را برایتان داشته باشد فرض کنید یک گاوصندوق ای دارید که ۱۰ میلیون ارزش دارد اگر گاو صندوق را خراب کنید و محتویاتش را خارج کنید حال باید ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید تا یک گاوصندوق جدید بخرید اما با کمک امداد صندوق با هزینه کمتر به راحتی می توانید درب گاوصندوق را باز کرده و مشکل گم شدن کلید گاوصندوق را به سرعت برطرف کنید

تخفیف ویژه: سرویس گاوصندوق

برای بازکردن گاوصندوق کلیدی سراغ کلید ساز ها نروید

بازگشایی گاوصندوق تخصصی و موضوعی متفاوت می باشد و یک کلیدساز ساده نمی‌تواند گاوصندوق را باز می کند مسلماً گاوصندوق شما آسیب های جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد و در نهایت نیز زمان و هزینه شما را تلف کرده و درب گاوصندوق را باز نخواهد کرد پس برای باز کردن درب گاوصندوق حتماً به دنبال افراد با تخصص و خبرهای باشید که کار آنها تعمیر گاوصندوق می باشد.

بازکردن گاوصندوق کاوه

بازکردن گاوصندوق کاوه

بازکردن گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه یکی از معتبرترین و پر استفاده ترین گاوصندوق های موجود در بازار می باشد که برای باز کردن آن می توانید از روش های گفته شده مانند استفاده از کلید چند محور و همچنین در دو وضعیت استفاده کنید و اگر در نظر دارید که افراد متخصص با کمترین هزینه و در سریعترین زمان برای شما گاو صندوق کاوه را باز کنند می توانید از کمک امداد صندوق نیز بهره ببرید.

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی ایران کاوه

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی ایران کاوه تخریب قفل می باشد باید بتوانید به صورت حرفه ای و بدون فوت وقت قفل آن را تخریب کنید به صورتی که پس از تخریب کردن قفل زبانه از بدنه جدا شود این کار در اصل کار تخصصی است اما ابزارهای وجود دارند در این راه به شما کمک خواهند کرد همچنین برای باز کردن گاوصندوق ایران‌کاوه از امداد صندوق نیز می توانید کمک بگیرید.

بازکردن گاوصندوق قدیمی

گاوصندوق های قدیمی قفل های ساده تر با ساختار ساده تری دارند و باز کردن آنها به نسبت ساده تر است اما در عین حال به دلیل آنکه این گونه گاوصندوق ها از استحکام قدرت و قوای بسیار بالایی برخوردار هستند باز کردن آنها به روش تخریبی کار درستی نمی باشد همچنین برای باز کردن آنها می توانید از خدمات شرکت امداد صندوق نیز استفاده کنید.

بازکردن گاوصندوق

بازکردن گاوصندوق

سایر روش های غیر منطقی برای باز کردن درب گاوصندوق

روش های دیگری نیز برای باز کردن درب گاوصندوق وجود دارد که در اکثر این روش ها گاوصندوق شما خراب خواهد شد و این روش ها زمان بر و هزینه‌ بر خواهد بود اما با توجه به آنکه شاید خرابی گاوصندوق برایتان اهمیت نداشته باشد این موارد را نیز توضیح می دهیم.

بازکردن گاوصندوق با تخریب زبانه و حاشیه درب

برای باز کردن گاوصندوق به صورت تخریب ای باید بتوانید حاشیه گاوصندوق یعنی دقیقا محل قرارگیری درب با بدنه را خراب کنید و همچنین زبانه را در محل اتصال به بدنه جدا کنید، در این صورت می توانید درب گاوصندوق را باز کنید.

برای انجام این کار میتوان با پوتک به لولا محل اتصال درب و بدنه ضربه های محکمی وارد کنید، بعد از چند ساعت که این کار را انجام دهید بین درب و بدنه شیارهای ایجاد می‌شود در این زمان با استفاده از دیلم و دوباره پکت و اصابت ضربات محکم می توانید آرام آرام درب گاوصندوق را خم کنید و پس از چندین ساعت که این کار را تکرار کردید و شاهد جدا شدن درب گاوصندوق خواهید بود.

در گذشته برای باز کردن گاوصندوق از دینامیت استفاده میکردند

شاید شما نیز یادتان باشد فیلمهایی وجود داشتند که برای باز کردن درب گاوصندوق دینامیت روی آن قرار می دادند و با انفجار دینامیت در گاوصندوق باز می شد مسلما این روش کاملاً غیر عقلانی و نشدنی است فرض کنید شرکت ای دارید و کلید گاوصندوق خود را گم کردید حالا می خواهید درباره آن را باز کنید قطعاً هدف شما باز شدن درب گاوصندوق به قیمت انفجار شرکت نخواهد بود.

بنابراین توصیه می کنم برای باز کردن درب گاوصندوق حتماً به دنبال روش های عقلانی باشید و توصیه های افراد غیر متخصص و یا کلید ساز هایی که تخصص آنها باز کردن گاوصندوق نیست را جدی نگیرید و به شرکت‌هایی مانند امداد صندوق که تخصص آنها باز کردن گاوصندوق است مراجعه کنید.

در انتها خوشحال می شویم که در مورد این مقاله نظر انتقاد پیشنهاد و یا سوال خود را با ما در میان بگذارید

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *