قفل گاوصندوق
قفل کلیدی مخصوص دریچه داخل گاوصندوق
2021-04-19
قفل گاوصندوق
قفل کلید تاشو 13 سانت مخصوص گاوصندوق ضد سرقت
2021-04-19
نمایش همه

قفل کلیدی تاشو کتابی ساخت کشور ایران

قفل گاوصندوق

قفل گاوصندوق یکی از مهمترین اجزای یک گاوصندوق می باشد و کیفیت ساخت آن می تواند ضامن حفظ امنیت مدارک و اسناد داخل گاوصندوق شود. قفل کلید تاشو مدل کتابی ساخت کشور ایران یکی از باکیفیت ترین و ایمن ترین قفل های موجود در کشور می باشد که نصب و تعویض آن توسط تیم تعمیرات گاوصندوق امدادصندوق به سرعت و با بهترین کیفیت انجام می شود.

قفل کلیدی تاشو کتابی ساخت کشور ایران توسط شرکت امداد صندوق با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد، جهت سفارش این محصول تنها کافیست که با شماره های ما تماس حاصل نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، این محصول به دست شما برسد.

09122142628

 

آشنایی بیشتر با قفل کلیدی

قفل کلید که با نام Key Locks نیز شناخته می شود یکی از ساده ترین و ایمن ترین انواع قفل های گاوصندوق است. این قفل به دلیل سادگی و عدم بهره مندی از تکنولوژی، برخلاف قفل های رمزی و اثر انگشتی قیمت ارزان تری دارد. در خصوص قفل کلیدی گاوصندوق، یک مسئله وجود دارد، و آن هم حفاظت از کلید گاوصندوق است.
در واقع در گاوصندوق هایی با قفل کلیدی شاه راه ورود به گاوصندوق کلید است. حال اگر این کلید گم شود و یا در حین سرقت به راحتی در اختیار سارقان قرار بگیرد شما با مشکلی بزرگ روبرو خواهید شد.

بنابراین اگر اقلامی که در گاوصندوق نگهداری می کنید از میزان اهمیت بسیار بالایی برخودار هستند پیشنهاد می کنیم تا اقدام به تعویض قفل گاوصندوق خود با قفل های دیجیتال همچون قفل رمز اثر انگشتی سارجنت ساخت کشور آمریکا، نمایید.

گم شدن کلید گاوصندوق به هر دلیل ممکن است اتفاق بی افتد به همین جهت یکی از خدمات ارائه شده توسط امدادصندوق، بازگشایی گاوصندوق بدون صدمه به قفل و اجزای آن و در صورت نیاز، تعویض قفل گاوصندوق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *