نمایندگی تعمیر گاوصندوق ایران کاوه
2020-10-25
فراموشی رمز گاوصندوق
2020-12-24
نمایش همه

شکستن کلید گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوق: شکستن کلید گاوصندوق اتفاقی بسیار ناخوشایند خواهد بود مخصوصا زمانی که داخل گاوصندوق مدارک مهمی داشته باشید که در دسترس نبودن آن برایتان غذاب آور باشد، نگران نباشید در این زمان راه هایی وجود دارد که به کمک آن میتوانید به راحتی از این مخمصه خلاص شوید و تعمیر گاوصندوق انجام دهید، در ادامه به هر یک از این راه ها اشاره میکنم.

وقتی کلید گاوصندوق شکست چکار کنم؟

شکستن کلید گاوصندوق

شکستن کلید گاوصندوق

در این زمان بهترین کاری که میتوانید انجام  دهید در ابتدا حفظ خونسردی خود می باشد سپس از امداد صندوق کمک بگیرید، امداد صندوق یکی از بهترین شرکت هایی است که در زمان شکستن کلید، فراموشی رمز گاوصندوق، به بهترین شکل ممکن  به کمک شما خواهد آمد و درب گاوصندوق را به بهترین شکل ممکن باز خواهد کرد، به طوری که هیچ گونه آسیبی به گاوصندوق شما وارد نخواهد شد و عملیات بازگشایی گاوصندوق در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

ساختن کلید گاوصندوق

ساختن کلید گاوصندوق یکی از راه هایی است که در زمانی که کلید گاوصندوق شکسته باشد و یا آن را گم کرده باشید میتواند به شما کمک کند، اما این روش راه اصولی نیست و در اصل روش اصلی بازکردن گاوصندوق نیست و در بسیاری از موارد کار نمی کند، یک کلید ساز نمی تواند گاوصندوق شما را به شکلی که انتظار دارید باز کند زیرا این کار تخصص تعمیر کار گاوصندوق می باشد، امداد صندوق بهترین راه بازگشایی گاوصندوق است با ما تماس حاصل نمایید.

 بعد شکستن کلید گاوصندوق دیگر چه کاری میتونم انجام بدم؟

راه هایی وجود دارند که در زمان شکستن کلید گاوصندوق میتوانند بسیار به شما کمک کنند یکی از آن راه ها استفاده از کلید چند محور می باشد، این کلید به گونه طراحی شده است که میتواند درب هر گاوصندوق را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن بازکند اما مهم ترین مسئله دراستفاده از اینگونه کلید ها در نظر گرفتن زمان و استفاده صحیح می باشد، زیرا یادگیری استفاده از کلید چند محور خودش نیاز به زمان دارد و در صورت استفاده اشتباه امکان دارد که به گاوصندوق صدمه وارد کنید.

کلید چند محور چگونه درب گاوصندوق را باز میکند؟

بازگشایی گاوصندوق

شکستن کلید گاوصندوق

 

این گونه از کلید ها دارای شیار های متعدد و خار های قابل تغییر هستند که برخی از آن ها با بهره گیری از علم الکترونیک و هوش مصنوعی فضای خالی داخل قفل را تشخیص می دهند و دقیقا به شکل قفل درآمده و با چرخش اتوماتیک در جهتی که قفل باز می شود در نهایت قفل گاوصندوق را برای شما باز میکنند.

تخفیف ویژه: تعمیر گاوصندوق

غیر از کلید چند محور چه راهی برای بازکردن درب گاوصندوق وجود دارد؟

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق

غیر از کلید چندمحور راه های دیگری نیز برای باز کردن درب گاوصندوق وجود دارد مثلا استفاده از دریل چند وضعیت، البته این نکته را در نظر بگیرید که دریل های چند وضعیته نه تنها برای بازکردن درب گاوصندوق طراحی شده اند بلکه به کمک آن ها میتوانید هر قفلی را باز کنید و نکته مهم دیگر در خصوص این دریل ها در این می باشد که دریل چند وضعیت قفل گاوصندوق شما را تخریب خواهد کرد و بعد از استفاذه از آن حتما باید یک قفل جدید برای گاوصندوق خود تهیه کنید.

از بازکردن گاوصندوق توسط راه های غیر عقلانی خودداری کنید

برخی از راه های غیر عقلانی برای باز کردن درب گاوصندوق وجود دارند که نه تنها به بازشدن درب گاوصندوق شما منجر نمیشود بلکه باعث اتلاف وقت و هدر رفتن زمان و هزینه شما خواهد شد که در ادامه به هریک از این راه ها اشاره میکنم، در نظر داشته باشید شاید این راه ها درب گاوصندوق شما را باز کند اما به هیچ عنوان اصولی و توصیه شده نمی باشد و بهتر است که این راه ها را به هیچکس توصیه نکنید.

آیا میتوان گاوصندوق را با تبر باز کرد؟!

اگر کسی به شما گفت که گاوصندوقتان با تبر باز میشود سخت در اشتباه است، گاها بعضی از گاوصندوق ها مشاهده شده اند که با تبر باز میشوند اما چه تبری و چه گاوصندوی! یک تبر به طول دومتر و یک گاوصندوق بی کیفیت که به لعنت خدا نیز نمی ارزد، در نهایت بعد از بازشدن گاوصندوق یه نتیجه افتضاح در انتظار شما خواهد بود و آن چیزی نیست جز تخریب بی چون و چرای گاوصندوق که به هیچ عنوان قابل بازگشت نخواهد بود، یعنی چندین میلیون تومان پول به راحتی به هدر رفت.

آیا بازکردن گاوصندوق با پتک شدنی است؟!

پتک نیز دیگر راهی است که افراد غیر متخصص به شما پیشنهاد خواهند داد اما آیا واقعا شدنی و عقلانی می باشد؟ فرض کنید مدیر شرکتی با چهل نفر کارمند هستید آیا عقلانی است که با پتک به جان گاوصندوق بیفتیم تا شاید روزی شود؟! شاید نابغه هایی که اینگونه پیشنهادات ناپخته ای می دهند یک پیشنهاد مضحک تر به ذهن ناقصشان برسد، گاها از بعضی از دوستان شنیدم که گفته شده برخی میگویند با گرمای بیش از حد میتوان گاوصندوق را باز کرد و قفل آن تخریب میشود اما به راستی ایده بسیار اشتباه و نشدنی است زیرا گاوصندوق به گونه ای طراحی شده است که نسوز باشد و در برابر ضربه، گرما، حرارت و آتش سوزی مقاوت بالایی از خود نشان دهد.

بعد از شکستن کلید گاوصندوق زمان آن می باشد که حرفه عمل کنید و با کمک خواستن از امداد صندوق به سادگی در سریع ترین زمان ممکن درب گاوصندوق باز خواهد شد.

تخفیف ویژه: تعمیر گاوصندوق

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *